Nya smycken från Savanni.

Idag när jag kom hem från Trelleborg, där min pojkvän bor, så låg där ett paket i väntan på mig. Blev superglad och drog upp det, kändes verkligen som julafton. Paketet innehöll en underbar choker i svart spets med nitar på, ett plektrumhalsband med bästa texten på samt ett örhänge i guld och svart.
 
Allt kommer från Savanni.com och jag måste säga att det lätt är min favorit bland smyckesbutikerna runt om i världen. De har verkligen allt, för alla stilar och ändamål. Hälften av alla mina smycken kommer nog från denna sida, mina favoriter kommer därifrån iallafall. Örhänget ska jag ge som en present till min pojkvän, men det är en hemlis så jag hoppas att han inte läser detta inlägg. Vad gillade ni mest?
 
Btw; Sedan mitt förra Savanni inlägg så har många frågat mig vad det är för burkar jag använder när jag fotade smyckena då samt nu. Svaret är att det är helt vanliga barnmatsburkar som är fyllda i olika volymer med vatten blandat med svart färg. Tycker att de ger en fet känsla i bilderna.

Anonym

Åååh va snygga smycken! Älskar plektrumhalsbandet :D

2014-06-17 / 21:50:09
Veronica

Åååh va snygga smycken! Älskar plektrumhalsbandet :D

Svar: Jaa, texten är sjukt bra också! ^^
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-06-17 / 21:50:30
URL: http://loolliipoop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback