Matchande skins.

Något jag verkligen gillar med League of Legends är att man kan matcha skin med sin polare. Jag har själv Arcade Sona och min vän har Arcade Hecarim, det är sjukt roligt att spela tillsammans när man bär liknande skins. Här ovan ser ni några av mina favoriter bland skins som matchar, någon ge mig Heartseeker Ashe NU! Vilket set gillar ni mest?
 
Btw; Vet att det varit mycket LoL på senaste tiden, men just nu är jag insnöad just på detta spel. Men ta det lugnt, andra spel, främst efter era önskemål, kommer komma upp på bloggen snart!

Daniella 🌙

vad är din åsikt om all sexism inom spelvärlden?

2014-06-19 / 22:41:23
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Vevve

spelar du lol ;o?
isf vad heteru och vilken server c8?

Svar: Hihi aa, spelar på west under namnet tysthelvete :)Dock så har jag inte spelat på evigheter och är inte ens lvl 30 just för att jag inte spelar så ofta :P
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-07-01 / 11:31:55
URL: http://mcsirixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback