Ändringar i designen.

Då en läsare kommenterade att det såg ut som en tonårsmamma-blogg med min nya header med tanke på att jag hade min systerdotter bland bilderna samt det blev en dålig kombo med sex-plektrumet bredvid, så gjorde jag om den lite. Bytte ut bilden på Nora mot en screenshot från The Walking Dead spelet, då jag vill att folk ska få ett intryck av gaming när de ser min header. Dessutom satte jag in en skylt bakom Lara Croft i sidan, en söndrig skylt med texten "Zombies" samt "Run!". Tycker att det ser ganska badass ut med Lara framför skylten, dessutom får nya läsare ett direkt intryck av vad jag gillar att spela då jag har Lara Croft, en zombieskylt, en zombie från TWD samt bilden på mitt triforcehalsband.
Vad tycker ni om ändringarna?

LORISSA LOVEBOMB

Snyggt :D Jag ska också ändra i designen snart :D

2014-06-25 / 11:50:16
URL: http://lorissalovebomb.se
Crazie -

Blev awesome, men skulle du kunna visa hur man lägger in sådana där lösa bilder i nästa designtips-inlägg? :3

2014-06-25 / 11:51:24
URL: http://crazie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback