This is me.

Då många velat lära sig mer om mig som bloggar så tänkte jag fylla i en liten blogglista, hoppas ni lär er något om mig.
 
Namn: Carolina Sandra Mårtensson
Exakt ålder: 17 år och 5 månader
Född: 19 mars 1997 ur min moders vagina på ett sjukhus i Lund (I think?)
Bor: I Skåneland tillsammans med mamma Helene, pappa Mats, lillasyster Amanda och storebror Dennis
Relation: Är tillsammans med pojkvännen Lukas
Husdjur: Min kära katt Clementine (den som kommer på var namnet kommer från får en kaka)
Träning: Försöker träna styrka, yoga och kondis, tränade förr handboll
Senaste låten: "Se på mig nu" med Medina när vi åkte från havet
Senaste filmen: Mission Impossible Ghost Protocol tillsammans med Lukas
Senaste youtubevideon: Keelas senaste video om Los Angeles
Senaste bloggen: Kollade in Kissies blogg för bara någon minut sedan
Senaste smset: "Dennis sa de, jag vet inte" från fader Mats
Senaste samtalet: Snackade med min farsa när jag låg på stranden
Senaste resan utanför Sverige: Tror senaste var till Danmark tillsammans med Lukas familj
Skola, klass och linje: Ljud och Bildskolan i Lund, SDEL13, andra året på Speldesignlinjen
Senaste drickan du drack: Billig Freeway cola
Senaste alkoholen du drack: I fredags drack jag cider och en svingod drink
Senaste gången du grät och varför: Igår, problem i förhållandet
Senaste gången du badade: Badade i havet för mindre än en timme sedan
Dagens roligaste: Måste varit när jag, Lukas och Malmis snackade skit på stranden
Dagens hiss: Glass i stora lass!
Dagens diss: Myggbett över hela kroppen, och varför söker sig myggor till mina fötter?
Vad vill du bli: Spelgrafiker på Massive och elitbloggare (en nivå högre än jag redan är)
Vem vill du leva livet med: Min pojkvän och min katt
Varför bloggar du: För att jag vill dela med mig till folk jag aldrig träffat
 
Lärde ni er något om fröken Mårtensson?
Svara gärna på några av frågorna i kommentarsfältet så jag får lära mig om er!

Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Clementine från The Walking Dead? c; Gif me cookie!

2014-07-29 / 18:25:11
URL: http://cookiecat.blogg.se/
Karin

Jag vill bli rockstjärna för mina låtar ligger i en kass och för att kunna köpa det slott jag varje dag gråter över för att jag aldrig kommer att kunna äga.

2014-07-30 / 12:18:54
Samsam

Clementine är ju från The Walking Dead ^^

2014-07-30 / 14:25:49
URL: http://sannaspeaks.devote.se
LORISSA LOVEBOMB

Senaste filmen jag såg var We're the Millers, jag gillade den :) Och jag vill också bli elitbloggare, och författare :D

2014-07-30 / 15:49:53
URL: http://lorissalovebomb.se
Twiggy Lundberg

Jag stal listan och la ut på min blogg! :)

2014-07-31 / 13:03:57
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback