The Walking Dead Säsong 5.

Oh yesyesyesyes, de har släppt trailern inför säsong fem av min absoluta favoritserie The Walking Dead. Känns verkligen som de lagt all energi på just denna säsong, enligt trailern kommer sjukt mycket hända och vi kommer få se många karaktärer komma och gå vilket alltid är spännande.
 
I böckerna finns det en karaktär vid namn Negan som får Guvenören att se snäll ut. Han går runt med ett baseballträ som han virat taggtråd runt och (spoileralert) han tar livet av min favorit Glenn. Kanske vi får se Glenn dö i denna säsong? Dessutom har skaparen, Kirkman, gått ut med att han absolut inte är rädd för att ta livet av Daryl i serien då allt för många säger att de tänker sluta se på TWD om denna karaktär dör. Persoligen tycker jag absolut inte att en viss karaktär gör att jag vill se på serien, visst finns det vissa karaktärer som man känner lite extra kärlek för, men hela storyn gör att man vill kolla vidare.
 
Dör Glenn eller Daryl, eller Carol som också är en stor personlig favorit, så tänker jag absolut inte sluta se serien. Kommer bara bli roligt att se hur de tar sig igenom utmaningarna utan stora karaktärer. Dessutom sprids det att även Rick ska dö denna säsong, vilket ska bli spännande att se om det är sant eller inte.
 
Har ni sett trailern? Vad tycker ni? Vilka är era personliga favoritkaraktärer?

bella

ÄNTLIGEEEN!! delar favoriter med dig haha, och tänker likadant på ifall de skulle dö. :-)

2014-07-27 / 00:06:38
URL: http://favied.tumblr.com
Lotta Pota

Daryl är min absoluta favorit!! Dör han så blir jag besviken men slutar inte kolla, det KAN jag inte… haha. Bästa serien ever!
/Lotta

2014-07-28 / 10:41:01
Cammy

Älskar verkligen The Walking Dead, längtar massor till säsong 5 börjar :)

2014-07-28 / 12:18:15
URL: http://www.cammys.se
Kitten

SÅ PEPP!

2014-07-30 / 21:37:24
URL: http://thehowlingwolfheart.blogg.se/
Emilia Sudden Joy

Omg JAAA! Egentligen tycker jag typ om dem allihopa, men mest tycker jag om Daryl och Carol.

2014-08-01 / 10:07:04
URL: http://justaponyinthedark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback