Proteinbars.

Som lovat så kommer recensionen på dessa två proteinbarsen som ni ser ovan. Detta är ett perfekt tillskott vid träning, både innan och efter, det är superbra att äta för att få nya krafter. Dessa två ni ser ovan är i samma smak, fast från två olika företag och gud vad de känns annorlunda.
 
Goodlife Chocolate Fantasy var helt klart min favorit, den smakade mycket choklad och det kändes inte som man åt en proteinbar vilket jag gillade starkt. Den var mjuk och man kände sig inte onödigt torr av proteinet i den, härlig konsistens. Protein Delight Mint-Chocolate Flavour var dock en besvikelse. Smakade inte alls mycket av chokladen i denna utan minten tog helt över smaken, jag gillar mintchoklad men inte när minten tar över allt. Dessutom kändes den torr och svårsmält, den satte sig liksom i halsen så den var sjukt svår att svälja trots att jag drack massa för att få ner den. Kändes som att tugga sågspån, så jag gillade den första mycket bättre.
 
Vill ni också smaka dessa proteinbarsen så finner ni dom nedan, de finns i massa andra smaker om man inte gillar choklad och/eller mint. Det som jag tyckte kanske inte just du tycker, kanke gillar du när det är svårsmält eller så gillar du inte att en proteinbar är mjuk och smakar som många vanliga chokladkakor? Man får testa sig fram helt enkelt!
 
LÄNKAR; Goodlife - Protein Delight

Daniella 🌙

Åh, synd att det är mer kolhydrater än protein per bar :( när ska de uppfinna en bar med mer protein än kolisar haha? Borde ju finnas :c

2014-07-13 / 22:53:54
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Julia Müller-Sandvik

Jag har just beställt en massa olika smaker av proteinbars, mest för att jag är så satans dålig på att komma ihåg att äta både mellanmål och lunch, bra att kunna bara stoppa i sig något som ändå innehåller lite protein också :)

2014-07-14 / 17:53:21
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Ketheya

One Wheys proteinbars kan jag rekommendera! Sjukt goda! :)

2014-07-15 / 15:23:03
URL: http://ketheya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback