Love in a box.

Det är alltid roligt att få paket, men hur ofta får man egentligen det? Jag får faktiskt ganska ofta från Ebay samt från olika företag som jag samarbetar med. Men alla är inte lika lyckligt lottade som fröken Mårtensson, satan vad mallig jag låter, så här kommer tre heta tips att längta efter.
 
GLOSSYBOX.
För 139kr/månaden får du en box hemskickad till din dörr full av underbara skönhetsprodukter anpassade efter ditt tycke och smak. Lätt värt 139kr då boxen har ett innehåll av fem skönhetsprodukter till ett värde av femhundrakronor. För övrigt så har boxen nya snygga designer varje månad. Perfekt för dig som älskar skönhet eller helt enkelt bara vill testa nya produkter. Beställ här.
 

THE MAN BOX.
Vem säger att skönhet bara är för kvinnor? Glossybox, som jag skrev om här ovan, har även en speciell box för männen i våra liv som konstar 169kr per kvartal vilket även det är fett värt med tanke på de fem produkterna som levereras var tredje månad. En superfin present till brodern, fadern, killpolaren eller pojkvännen. Beställ här.
 

LOOTCRATE.
Berättade om denna box här om dagen, men här kommer mer fakta samt en länk till boxen. Tidigare har denna box inte levererats till Sverige, men det ändrades nyligen och nu kan även vi ta del av all goodieness. Boxen innehåller ett antal produkter för geeks och gamers som mig själv. T-shirts, spelkoder, samlarfigurer och godis är exempel på vad boxen kan innehålla. Denna box är den jag har störst craving efter, ska tjata till mig den snarast möjligt. Beställ här.
 

Bilderna på Glossybox samt The Man Box är tagna av Ida Josefine Eriksson.

Julia Müller-Sandvik

I mitt hem är det jag som är geeken och Erik som är gamern! ;) Så jag beställde en genast och nu är min första order påväg :D

2014-07-22 / 12:11:07
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Daniella 🌙

Varför beställer du den inte själv om du verkligen vill ha den? :3

2014-07-22 / 16:39:19
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Felicia Christensen

Lootcrate boxen verkar hur najs som helst! :D

2014-07-23 / 15:53:25
URL: http://feliciadot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback