Killer Queen.

En av mina största cravings just nu är en parfym faktiskt. Jag diggar Katy Perry och hennes parfymer, älskar designen på flaskorna och de doftar ljuvligt. Av hennes parfymer vill jag ha Killer Queen mest, kolla bara in flaskan liksom, hur snygg är inte den? Man känner sig som en äkta drottning bara man äger flaskan, vill helt klart ha den i min väska när jag hänger på stan och såklart vill jag drofta den också. Varför har man annars en parfym?
 
Parfymen doftar en sofistikerad men ändå lekfull doft som är feminin, djärv och kraftfull, inspirerad av Katy's rebelliska sida. I början doftar den av plommon, vilda bär samt bergamott. Hjärtnoten av parfymen doftar arabisk jasmin, frangipani och celosia, sist men inte minst doftar den av kasmir, patchouli och flytande pralin vilket låter supermysigt om ni frågar mig. Vad tycker ni om designen på flaskan? Vad tycker ni om doften? Har ni testat denna?

LÄNK; Killer Queen by Katy Perry

Emma! ^^

super snyggt! :D

2014-07-15 / 11:20:01
Julia Müller-Sandvik

mmmh, så himla smarriga komponenter :)

2014-07-15 / 11:25:36
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Detta är min favoritparfym, luktar helt ljuvligt! Dock är det nog inte den parfymen man ska köpa om man vill ha en 'diskret doft'. Kan väl säga att den luktar 'röda mattan'. ^^

2014-07-15 / 16:46:17
URL: http://cookiecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback