Annonser med mera.

En läsare undrade varför jag inte skriver ut när jag använder mig av klickbara annonslänkar i mina inlägg, så jag hade tänkt svara på hennes kommentar i ett inlägg. Då det kanske finns fler som undrar detta, hoppas ni blir nöjda med svaret iallafall.
 
Jag tycker, precis som en annan läsare sa, att man inte nödvändigtvis behöver skriva ut varje gång man lägger in en klickbar annonslänk i ett inlägg. Visst, jag tjänar lite pengar på länkarna men främst om ni köper något via just min länk och det är inte alls många kronor. Sen använder jag det lilla jag tjänar på bloggen åt att handla saker som har med bloggen att göra. Antingen spel, kamerasaker eller ting som jag kan visa upp här i bloggen helt enkelt. Så det mesta jag tjänar går praktiskt taget till er läsare då ni får mer att läsa om och får se roligare saker i bloggen.
 
Nu när vi avklarat det så tänkte jag bara snabbt berätta att jag drar till Trelleborg där min pojkvän bor idag. Vet inte riktigt hur länge jag stannar eller hur mycket tid jag får åt bloggen, men jag ska försöka hålla mitt bloggschema som innehåller ett morgoninlägg, ett lunchinlägg och minst ett eftermiddags/kvällsinlägg.

Daniella 🌙

Jag tänkte bara mer på att det är lag att skriva ut att det är ett reklaminlägg. Överallt läser man ju om bloggare som skiter i detta (blondinbella, och kissie som riskerar en miljon i böter) vore bara synd om du fick skit för att du glömt skriva ut, kram!

2014-07-25 / 12:03:27
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Ida - Hon som föddes med LKG

snygg hårfärg du har :)

~ Jag har en liten tävling här: http://www.nattstad.se/idahtt/inom-3-dagar-ska-jag-ha-fatt-det-14824765
Det enda du ska göra är att gissa vad jag har beställt och den som gissar rätt får en länk :) Lycka till!

Förlåt om du inte gillar sånt här! ~

2014-07-26 / 15:22:31
URL: http://nattstad.se/idahtt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback