Modepanelen.

I månadens panel står mode i centrum, jag tog hjälp av tre underbara läsare som tyckte och tänkte om tre kändisars vita skapelser som de bar under föregående år. Tyck och tänk gärna själva i kommentarsfältet.
Johanna: Jag tycker klänningen var superfin! Den är liksom elegant men samtidigt lite cool. Sen tycker jag hon gör helt rätt i att skippa halsband och bara köra på armband på ena armen vilket passar klänningen bäst enligt mig! Däremot hade jag nog skippat de spetsiga skorna och kört på ett par som var rundare framtill.

Bex: Klänningen känns lite tråkig på Heidi. Hade gärna sett en långklänning med slits på sidan om låret istället för frampå. Annars var den väldigt vacker upptill och tonerna på klänningens övre detalj passade henne perfekt.

Louise: Själva idéen är snygg, men gillar inte att klänningen på enan sidan känna stel och hård och andra flyter ut mer med släpet. Tycker det blir en konstig kontrast. Sen är jag inte mycket för en arm. Så den här klänningen gick inte hem oss mig.
Johanna: Klänningen ser ut att vara snygg, men sen får man gissa sig till lite hur den ser ut på framsidan men av det man kan se på bilden så tycker jag att den är både snygg och cool. Tycker om att det är så mycket öppen rygg och något detaljerat band som bryter av det enkla vita. Armbandet tycker jag mindre om och jag hade nog kört på något enklare och lite mindre istället!

Bex: Älskar skärningen på denna klänning och Miley kan konsten att bära upp vad som helst på ett självsäkert sätt.

Louise: Enkel men stilren och öppen rygg, nu snackar vi. Gillade verkligen klänningen och den enkla stylingen till den. En vit klänning med urringning i ryggen som sitter bra kan nästan aldrig bli fel. Snygg detalj med kedjan eller vad det är som vilar mot ryggen.
Johanna: Jag älskar detaljerna vid slutet på urringningen, däremot tycker jag inte om materialet på klänningen. Det ser nästan ute lite som något bandage. Tycker urringningen kunde varit lite mindre, blir nästan lite för mycket för min smak i alla fall. Tycker i alla fall att håret ligger helt perfekt och passar klänningen suveränt!

Bex: Väldigt vågad urringning och ligger lite på gränsen till vulgär. Men samtidigt ser hon strålande självsäker ut i den och får ett exotiskt vackert utseende. Det är inne att visa mer hud!

Louise: Gillar den här också, gillar urringningar som inte ser allt för smaklösa ut, vilket jag inte tycker denna gör utan den ser sexig och elegant ut i lagom dos. Fallet på själva kjolen är ur snygg och även draperingen runt midjan som skapar fallet gör klänningen intressant och framhäver kroppen på ett bra sätt. Snyggaste klänningen av dem tre utvalda i min mening.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback