Lighting Returns FF XIII.

Året har knappt börjat än och jag är hypad till max inför spelåret som komma skall. Har redan bombat er med Diablo III exp. som kommer ut i mars och nu ska jag även bomba er med nya Final Fantasy. Ser supernice ut, kommer säkert äga lika mycket som tidigare spel i serien, just look at it dude! Lightning Returns Final Fantasy XIII kommer bli en fantastisk spelupplevelse, kommer helt klart att förhandsboka när jag får pengar. Trailer. Har ni spelat Final Fantasy? 

Emma

Jag spelar just nu Final Fantasy xiii - 2 har inte spelat den när dom räddar serah för pappa sålde det, men det äger

Svar: Jupp, en sjukt underbar spelserie! :D Kramisar Carro
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-01-29 / 14:53:20
URL: http://fames.se/emmzy/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback