Helgen.

Kände att det var dags för mina kreativa ideér att bli sanna så i fredags köpte jag ett 24-bit-set av FIMO soft lera från Panduro. Har lekt runt med den lite men har knappt haft tid då jag varit hos Lukas samt haft skolarbete. Helgen var awesome förresten, kollade på The Walking Dead tillsammans med Lukas, åt massa god mat, var ute samt eldade i skogen tillsammans med några vänner. Åt även pommes från Donken med socker på samt doppade pommes i chokladmilkshake. Det var roligt. Vad gjorde ni i helgen?

・゚♥ ✞ ✧:* Neapocalypse - Sveriges unikaste hästblogg! *:・゚♥ ✧* ▲

Såg massa film, gjorde fake-äppelpaj och hade allmänt mysigt! ♥

2014-01-14 / 09:22:47
URL: http://neapocalypse.blogg.se
Kuroiryuu

Nu är det väl iofs inte helg då, men skitsamma!
Spenderade hela femtusen (5000!) riksdaler på en ny smart tv. För i denna stund så lever vi med en älskad tjockistv utan dosa.
Väldigt länge sedan jag kommenterade, höhö!

2014-01-14 / 23:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback