Blogaward.

 
HUR FUNGERAR AWARDEN? HÄR ÄR REGLERNA:
     • Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
     • Skriv 11 randomfakta om dig själv.
     • Svara på dem 11 frågorna du fått i awarden.
     • Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
     • Skriv 11 frågor åt de du nominerar.
 
DEN SOM NOMINERAT MIG:
Tackar Sibba för denna award, brukar inte svara på "blogglistor" men kände att det skulle vara roligt att göra denna. Så tack än en gång Sibba för nomineringen.
 
11 RANDOMFAKTA OM MIG SJÄLV:
     1. Jag är kär just nu (woopwoop).
     2. Jag möblerade om hela mitt rum igår och blev svettig.
     3. Jag läste tyska på högstadiet. Fick E i slutbetyg.
     4. En dag i framtiden ska jag äga en minigris som husdjur.
     5. Jag älskar grodor, katter, hundar och råttor.
     6. När jag dricker kaffe är det 50% kaffe och 50% mjölk.
     7. Jag funderar på att klippa mig som Miley Cyrus.
     8. Jag är livrädd för skåpbilar. Ändå äger farsan en. Förrädare.
     9. När jag var yngre hittade jag på en karaktär som jag alltid lekte, en alv som hetter Arya och var ihop med Legolas.
     10. Det enda jag kan göra i köket är omelett (som egentligen bara är mjölk, ost och ägg...) samt cupcakes.
     11. Och just därför ^ har jag Lukas som gör pannkakor till mig.
 
MINA SVAR PÅ SIBBAS FRÅGOR:
      1. Om du hade kunnat byta ögonfärg, vilken hade du haft?
          Isblåa ögon är supervackra.
      2. Vilken storlek har du på skor?
          Mycket sällan 38, oftast 39-40.
      3. Hur sover du?
          I min mysiga säng i shorts och tisha. Pratar ofta i sömnen.
      4. Om någon hade gjort en film om dig, vilken skådespelare skulle passa bäst för att spela dig?
          Hmm.. Miley Cyrus för jag älskar henne och hon är super.
      5. Vilken är din favorit smak på glass?
          Choklad!
      6. Har du några ärr?
         Jupp, många, har ett i armväcket som en kängruunge gjorde. Aj.
      7. Vad skulle du aldrig kunna tänka dig att ha på dig?
          Kött. Lady GaGa stilen är inte min smak.
      8. Föredrar du julen eller din födelsedag?
          Julen för då är allt så mysigt, födelsedag för då behöver jag inte slösa pengar på andra.
      9. Hur duktig är du på att åka skridskor?
          Sjukt bra! Nee skoja, har aldrig åkt skridskor.
      10. Är du en katt- eller hundmänniska?
           Kattmänniska tror jag, men älskar båda.
     11. Vilken är den bästa upplevelsen du har haft?
           Oj.. Får man välja en dag istället? Det gör jag. Nyår förra/detta året.
 
11 BLOGGAR JAG VILL NOMINERA:
Julia, Louise, Vira, Ida, EvveAutaini, Bella, Natalie, Kitten, Jojjo och Anna.

MINA 11 FRÅGOR TILL DOM NOMINERADE BLOGGARNA:
     1. Om du var en lama, vad hade du haft för namn?
     2. Har du någon gång åkt ambulans?
     3. Har du ett stort eller litet rum?
     4. Favoritkändisar?
     5. Favoritbloggare?
     6. Vad fick du för betyg i idrott senaste gången du fick betyg?
     7. Har du klappat en kamel någon gång?
     8. Vilka länder har du besökt?
     9. Gillar du dansk senap?
     10. Gillar du majs?
     11. Bästa som hänt den senaste veckan?

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Vad kul :D!!TACK!

Detta ska jag svara på så fort jag kommer tillbaka till Sverige :D eller ikväll

2014-01-03 / 06:53:53
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Daniella 🌙

du skulle vara skiiiiitsnygg i mileys frilla!

2014-01-03 / 07:34:11
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Denise

Taack så mycket :D va kuul! Ska genast sätta mig med detta! :D

2014-01-03 / 13:14:42
URL: http://autaini.se
Evve-Normal is boing!

Åhhhh kuligt ;)) Ska göra detta, typ snart ^^

2014-01-03 / 17:07:22
URL: http://evvesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback