Flappy Bird vs Iron Pants.

Som de flesta andra har ni säkert hört nyheten om att Flappy Bird, spelet som gjorde en galen och som sköt i höjden på bara några dagar, nu blivit borttaget av skaparen. För er som inte vet vad detta spel går ut på så är det att man är en rund, pixlad, ful fågel med ett enormt stort öga, som man ska få igenom olika rör som helt klart är direkt tagna från Mario. Jag laddade själv aldrig ner Flappy Bird men har såklart sett både mina vänner och min pojkvän nörda spelet. Men när jag här om dagen scrollade igenom appstore så fann jag Iron Pants. Så, har du spelat Flappy Bird eller vill vara en hipster? Ladda ner Iron Pants. Mycket svårare än Flappy Bird då det har mycket högre sensivitet, dessutom ser det mycket roligare ut med en superhjälte än en ful fågel. ... Och för er som vill klara Flappy Bird så har ni en guide här nedan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback