Blogglista.

Du heter? Carolina "Carro" Mårtensson.
Vad tror folk om dig? Att jag är en stark brud med sjukt dålig humor.
Stämmer det? Nja, älskar verkligen min BRA humor.
Brukar du skratta för dig själv? Juppjupp, händer dagligen. Sabbar alltid mysiga stunder.
Är du romantisk? Hmm... Var tvungen att fråga Anna, hon sa "ja, det är du väl"?!
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Carro
Vad tycker du om fötter: Söta saker som ofta får stryk.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? HALO 3 soundtrack!
Har du en blogg? Kaaaanske...
Tror du att Gud är man eller kvinna? Man, för varför hade hen annars givit oss brudar en satans mensvärk?
Tycker du om att krama folk? JAAA!
Kan banan vara världens bästa frukt? Vet inte, bananer ser bananiga ut.
Tycker du att du är attraktiv? Jupp, varför ska man inte älska sig själv?
Vad är du allergisk mot? Pollen. Damn you pollen!!
Hur bra är din syn? Halvblind.
Har du varit på ett party? Jupp, party hard.
Vem ringde dig senast? Mamma.
Har du lekt med någons känslor? Nope.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Tack från min syrra.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Watwat <3 till Lukas.
Vem fick dig att skratta så du grät senast? Lukas I think.
Har du någon gång spytt på fyllan? Jao.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Juppjupp, min gamla bästis fyllde år samma dag.
Föredrar du havet eller en pool? Pool.
Kan du byta olja på bilen? Eh.... Kanske.... Nä. Det kan jag inte.
Är kärlek allt i livet? Nope, kladdkaka är också ett stort behov.

Crazie -

Du har rätt, kladdkaka is the thing we need to survive ^^

2014-02-06 / 18:19:55
URL: http://crazie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback