Workout.

Klicka på bilden ovan för att komma till min träningslista på Spotify

Hejsan, godkväll och allt det där man brukar börja ett inlägg med. Idag har det ekat relativt tomt på bloggen då jag fokuserat på skolan. Var hos tandläkaren tjugo över sju imorse, sen tog jag bussen till Lund där jag gick direkt på lektion. Dagen slutade med ett gympass, fokuserade ben och något säger mig att jag kommer ha träningsvärk delux imorgon.
 
Något jag verkligen älskar när jag väl pallar träna, och som räddat mig från att skita i allt som har med träning att göra, är musik. Så därför har jag nu skapat en spellista på Spotify med mina bästa träningslåtar. Den är väldigt blandad, men mycket dunkadunka då jag älskar att träna i takt till basen. Tränar du inte så får du absolut gå in och lyssna ändå.
 
Brukar ni träna? Vad och hur ofta tränar ni då?

Beatrice Jakobsson - Julkalender

Sv: Gud vad mysigt det lät :) Kul att du är med och tävlar!

2014-12-05 / 00:26:28
URL: http://beattriicee.blogg.se
bexollila

ska absolut kika in på din lista ja älskar musik :D

Svar: Roligt, berätta gärna vad du tycker! :)
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-12-05 / 12:31:16
URL: http://nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback