Outfit + min julafton.

Cardigan - H&M // Linne - Ginatricot // Jeans - H&M
 
Detta var då min juloutfit, alltså gårdagens outfit. Körde simpelt och stilrent men samtidigt mysigt - perfekt för en julaftonskväll hemma med släkten. Dagen började ganska tidigt för min del, städade och fixade mig. Runt tretiden kom gästerna, vi kollade på Kalle Anka och efter det åt vi julmat. Efter en mättande middag satte vi oss i soffan, kollade på lite julvideos och umgicks, sedan var det dags för julklapparna. Det var ovanligt många julklappar i år, hemskt många faktiskt. Jag kommer visa upp mina klappar inom kort här i bloggen, så ni också får se vad jag fann under granen i år.
 
Kvällen avslutades med lite julklappsspel och gröt. Jag gick och la mig runt halv nio, kollade på lite youtubevideos samtidigt som jag myste ner mig i min nya filt. Slutade med att jag somnade och blev väckt runt ett inatt av min pojkvän som ringde för att tacka för julklapparna han fick av mig med mera. Idag ska jag visa min fader hur ett XBOX 360 fungerar då mina föräldrars vänner kommer över tillsammans med sina söner som antagligen kommer ockupera mitt rum och mitt XBOX. Senare idag tar jag även bussen till Trelleborg för att fira lite med Lukas och hans pappa samt sambo + hennes barn. Efter det (hahaha vad många "efter det" det finns i detta inlägg) ska vi dra till Svedala för att umgås med polare ett tag.
 
Förresten så har jag färgat håret samt trimmat min sidecut. Har blivit en tradition att jag ska ha rött hår under julen, men eftersom jag inte hann åka till Shock för att köpa färgen jag brukar använda så hittade jag en för trettio kronor på Dollar Store. Blev dock inte alls som det såg ut på förpackningen, trots att jag hade blont hår under. Istället för ljusrött blev det en brunaktig färg med nyanser av rött och lila. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
 
Hur var er julafton? Och vad hittar ni på idag?

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Lät som en bra jul tycker jag :D!

Jag jobbade (på mitt extrajobb som personlig assistent) så firade jul där, sen åkte jag hem och åt sushi och kollade på film :)

Svar: Det lät ändå mysigt, förra året jobbade morsan så förstår hur det känns att inte umgås med familjen under jul, fast det lät ändå underbart :'3
Carro - Geek n' Gaming

2014-12-25 / 10:15:33
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
xxcyberalienxx

Låter som du hade roligt, det blev bara jag, mina föräldrar & 3 syskon! :)
Det blev mycket skratt & skämt om vad som hade hänt både denna hösten & sommaren. :)

Svar: Oh vad mysigt :'3
Carro - Geek n' Gaming

2014-12-25 / 10:29:40
URL: http://xcyberx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback