November 2014 LootCrate.

Novembers tema var Battle och här nedan berättar jag lite mer om varje produkt. Vill du också prenumerera, eller bara vill läsa mer, klicka här. Då jag inte haft tid eller ork att fotografera föregående månads lootcrate, så lånade jag bilden från hemsidan.
 
HALO Drop Ship Mini Figure // MEGA BLOKS
Det gjorde mig glad att se lite HALO-stuff i månadens box. Denna minifigur kom i ett litet skepp tillsammans med ett litet vapen, ett ställ för att hålla uppe figuren samt en liten väska som går att fästa på figuren.
 
Assassin's Creed IV Unity Coin with Velvet Pouch // Ubisoft Entertainment Inc.
Bara jag såg den lilla sammetspåsen blev jag helt pirrig inombords. Att känna tyngden av innehållet och att sedan ta upp myntet och se den vackra graveringen över det var oslagbart. Detta var en lootcrate exclusive och myntet har plats för gravering av ens namn vilket gör myntet one-of-a-kind.
 
Street Fighter Headband // CAPCOM
Detta var nog det enda i boxen jag inte tyckte om, känns bara som en onödig sak som kommer slängas ned i en låda och samla damm. Ett Street Fighter band att ha runt huvudet kanske är roligt för vissa, men jag ser inte det roliga med det.
 
Mega Man Mini Helmet // CAPCOM
Här snackar vi! En av världens kändaste videospelhjältar genom tiderna är Mega Man som spelat huvudrollen i över 130 olika spel under de senaste 27 åren. Mega Man kanske är mest känd som "Blue Bomber" men han har faktiskt burit en variation av färger genom årens gång. Detta objekt föreställer en av Mega Mans hjälmar med en tillhörande display, jag önskar att jag fick den blåa hjälmen, men jag blev minst lika glad över den gröna.
 
Pirates vs. Ninja Shirt // Zen Monkey Studios
Månadens tröja bar trycket av en ninja och en pirat - ihopsatta. Vem hade egentligen vunnit en strid mellan dessa två tappra krigare? Jag lägger min röst på ninjan, för pirater må ha sina pistoler med mera - men vad gör dom när deras mål rör sig snabbare än vinden?
 
Digital Loot // CAPCOM & Steam
Som vanligt medföljde det även digital loot i boxen i form av spelkoder. Jag fick en kod till Lichdom Battlemage som ger mig som looter 50% rabatt på spelet, en kod till Street Fighter IV Arcade Edition som ger mig hela spelet helt gratis samt en kod till Archiecomics som ger mig tillgång till Mega Man serietidningarna samt ett Sonic The Hedgehog crossover nummer av serien.
 
Vad gillade ni mest ur månadens box?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback