Anon.

För sjukt längesedan tipsade jag om denna serie, men jag tänker göra det igen - vare sig ni vill det eller ej! Serien handlar främst om Chelsea, häftiga Dani (bilden ovan), fotbollsproffset Kyle och tvillingbröderna Tucker och Hunter. I senare säsonger följer vi deras barn, men jag tänker inte spoila vem som får barn med vem då det förstör de första säsongerna helt och hållet.
 
Mina favoritkaraktärer är helt klart Dani och Hunter, för båda är så oerhört snygga för att vara Sims. Oh, juste, kanske borde berätta att serien är skapad i Sims 3, men är mycket bättre än de flesta serier som visas på tv nu för tiden. Här finner ni första säsongen.
 
Kollar ni på denna serie alternativt tänker ge den en chans?

ɑ n n i k ɑ

Nämen vad jag blev glad då jag såg Clementine i din bloggdesign :) Stort fan av the walking dead game här hej! ;)

2014-12-01 / 20:04:06
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback