Orsaker.

Jag är en sån där petig person när det gäller bloggdesigner. Jag håller på i hundra år och när designen väl är färdig är jag supernöjd. Men jag finner ändå hela tiden fel som inte passar in i min hjärna. Jag vill ha intrycket av "wow, fan vad snygg och välgjord blogg, detta måste jag checka" och inte "snyggt, hade kunnat varit bättre, var la jag nu den där senapen?". 
 
Jag jobbar hela tiden på att försöka ta bra bilder, göra bra inlägg, koda bra designer och komma på bra saker att skriva om. Detta är sjukt svårt och jag känner mig alltid aningen missnöjd. Men sen finns det vissa inlägg och bilder jag verkligen älskar, känner mig stolt över och som jag önskar kunde publiceras om och om igen bara för att det är så satans bra.
 
Så, jag antar att ni har svaret på alla mina ändringar jag gör i min design hela tiden. Denna gång gjorde jag om headern ännu en gång samt bytte profilbild i menyn. Jag kände att jag vill visa en person, som klickar in på min blogg för allra första gången, att jag är intressant. Därför kastade jag in bilder där jag har olika hårfärger, för där visar jag min stil samt ett fåtal av mina crazy hårfärger jag haft.
 
Just nu har jag några olika hårfärger uppe; mitt pastell blå/lila hår som headerbild, rött hår i miniheaderbild, grått hår med spirithood i miniheaderbild, lila hår i miniheaderbild samt pastellgrönt hår i profilbilden. Det är detta jag vill se när jag klickar in på en ny blogg. Jag vill se olika versioner av personen som driver bloggen, jag vill bli intresserad från första ögonkastet och jag tycker själv att man blir det av min header. Vad tycker ni?

Twiggy Lundberg

Jag tycker din header är asfin, precis som dina andra! Det är också kul med er bloggare som byter lite då och då, så man får lite omväxling och mer inblick i det ni gör :)

2014-04-02 / 08:04:59
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Kajz

Jo jag gillar din design! Brukar göra det :3
Vill bara säga att du är så mycket mer än dina hårfärger bara! (obs: älskar dina hårfärger) Men, för mig är det i alla fall mer din faktiska person och dina intressen som är intressant :3

Favoritbilden är iaf den med spirithooden! Du ser så nyfiken ut xD

2014-04-02 / 08:16:21
URL: http://faunabonadea.blogspot.se/
Miss Naily A Fucking Rockstar

Det ser bra ut! Har märk den senaste tiden att du ändrat mycket men det är bara kul. Har själv gjort en total renovering på min blogg för jag var så trött på den och ville ha den mer stilren.. Vet inte om du har varit inne på min blogg tidigare men många har trott att dom kommit fel, ha ha.

Kram

2014-04-03 / 20:04:23
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback