Game on.

Idag har varit en konstig dag, både bra och dålig. Tog hand om två skuggare samt blev klar och skickade in spelprojektet. Dålig sak var att jag åt en chili-sak som var svinstark så jag spydde fem gånger, grät, trodde jag skulle svimma och hela ansiktet och halsen sved. Krängde två muffins för att få bort smaken samt drack mjölk i mängder.
 
För övrigt så hade jag tänkt börja på min demon hunter cosplay inför Kodachicon som jag för övrigt ska vara fotograf för. Funderar även på att göra ett litet spel på egen hand just för att ha något att leka runt med. Vad tycker ni ska finnas med i mitt spel? Brainstorma i kommentarerna så kanske jag lägger upp det så ni kan ladda ner när det är klart!

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Jag vet inte men gör så man kan rida hästar <3

2014-04-23 / 11:58:01
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback