Fint skal i en mörk tid.

Var i Malmö med mina vänner Pi och Clara idag efter skolan, levde innan det livet i Lund med Clara genom att springa runt på de farliga gatorna knaprandes på Pocky. Dagen slutade gråtandes på en buss från Lund, så kan det gå när ens vänner väljer att skaffa vingar och flyga iväg från jorden. Försöker trösta mig själv med film, chokladflingor, en söt kattunge och ett nytt mobilskal som min farsas vän designat och gett mig. Världens finaste skal som lyser upp lite av min värld i denna mörka tid av ångest. Nu ska jag sova, försöka släppa ångesten och försöka samla mig inför morgondagens engelskredovisning.

Clara :3

Förlåt att jag inte hann snacka med dig idag :< bara så du vt så finns jag att snacka med, håller min mun tyst för andra eftersom jag inte direkt har någon att berätta saker för :p men bara så du vet <3

2013-09-12 / 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback