Thesimsresource.

Tror att jag redan tipsat om denna sida en gång förut, men det skadar ju inte att tipsa lite mer om den. Jag älskar att ladda ner massa gratis prylar, kläder, frisyrer och hus till mina simmar i Sims 3 och det mesta jag laddat ner kommer från denna sida ovan, thesimsresource.com. Kastade in sex random bilder på sex random utvalda hus, prylar, kläder mm. på sidan. Det finns sjukt mÿcket snyggt på sidan och jag tycker helt klart att alla sims fantaster ska checka. Det går sjukt snabbt, och är gratis, att bli medlem och man får ta del av så mycket awesome. Det finns både gratissaker och saker som kostar, allt ovan är gratissaker. Det finns inte bara till Sims 3 utan även för de föregående spelen i serien. Klicka på bilden ovan för att komma till sidan.

Anonym

Tack för tipset! :)

2013-05-26 / 14:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback