Livet i ett studenthem.

Kände mig tvungen att skaffa packet jag skrev om i förra inlägget eftersom det såg så awesome ut. Fixade det och har spelat i ca. två timmar nu. Älskar verkligen alla nya saker jag fick och att kunna gå på ett universitet är ju awesome, mest eftersom man bor i studenthem hehe. Här ovan ser ni lite screenshots på min sim Billie Smith som jag skapade samt hennes studentrum. Hon är mycket konstnärlig och därför fyllde jag hennes rum med massa konstsaker. Älskar verkligen dreadsen hon har, bästa frisyren man fick med packet! Btw så suger jag på att komma på bra namn till mina simmar och det slutar alltid med att det finns minst en Billie Smith i varje stad som jag skapar. Någon annan som också suger på att hitta på namn?

Pam-RandompiecesofaMind

Ser roligt ut^^...
När jag ska använda mig av namn i spel o så,så brukar jag använda filmkaraktärsnamn eller kändisars namn-mina favoriter då..blir alltid roligare=)..

2013-05-25 / 15:49:34
URL: http://punkpoeten.blogg.se
Anonym

Jag är jätteduktig på att hitta på förnamn men efternamnet är värre...

2013-05-25 / 22:20:33
J O Y ▲

Jag är också sjukt dålig på att komma på namn, blir typ alltid samma namn på alla simmar haha!

2013-05-25 / 23:15:06
URL: http://joysilver.blogg.se
En awsome människa

Jag suger på att hitta på namn till sims. Dock har jag ett tips.

Ögna igenom alla tv-serier/filmer/böcker du har kollat på/läst och sno namn därifrån. Bra variation och så kan man överlåta namnskapandet till någon annan. ;-P

2013-05-26 / 12:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback