Hemma från Jägersro.

Har som sagt varit på Jägersro hela dagen och checkat trav, åkt karuseller och köpt lotter. Gick även in en runda i stallet eftersom min vän Jenny's vän körde ponnytrav så fick hälsa på henne och hästen. Men nu är jag iallafall hemkommen med ny solbränna i facet samt ett gäng bilder som jag ska redigera när jag får tid, ni får iallafall en som jag redigerade lite snabbt. Så bland annat uppträdande av Behrang Miri idag och fick hans autograf samt några bilder. Skulle egentligen ha bild på när vi stod tillsammans men bilden blev inte bra så fick tyvärr radera den. Men bilderna kommer som sagt så fort jag redigerat dom.

bambi

VECKANS VACKRA är igång igen på min blogg,nu vackrare än någonsin!
Kommentera att du är med så har du chans att bli länkad med din header som bild på min blogg! :D
Nytt för denna gången är att det även finns en chans att få en garanterad textlänk för ALLA som vill i samma inlägg som vinnarna!
Håller alla tummar och tår för att du vill vara med :D
Puss & kram Skumbanan!

2013-05-09 / 17:30:27
URL: http://nattstad.se/bambis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback