Bio time.

Ska se denna efterlängtade film på bio nu ikväll. Känns som en ganska awesome film vilket jag hoppas att den är eftersom jag verkligen älskar de föregående filmerna. En i min klass var på bio och såg den för någon dag sedan och berättade massa bra om filmen, utan att spoila, så jag ser fram emot att se den själv. Känns som jag inte varit på bio på evigheter, sist var när jag och Danne såg A Good Day To Die Hard så känner att jag behöver lite äckliga biopopcorn, en bra rulle och någon timme i en obekväm stol. Vad ska ni göra ikväll?

JULIA.

Nejnejnej åh vad avis jag blev nu.
Älskar alla dem filmerna och har sett alla minst 5 gånger.

2013-05-25 / 20:50:32
URL: http://juliasphotography.blogg.se/
Anonym

Konstigt nog jag missat alla Fast and Farious... Jag sitter och spelar Sims3 (som alltid,haha!).

2013-05-25 / 22:26:24
Björkenstein

Jag vill se den! Kanske ska tjöta lite på pojkvännen ;D

2013-05-26 / 16:54:04
URL: http://bjorkenstein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback