Twitter.

Hade visst redan ett twitterkonto som jag skapade för typ två år sedan som jag knappt hade något minne av. Men loggade in där, ändrade lite bild, beskrivning, namn (hette ju Ohlsson i efternamn när jag skapade det) och ändrade lite i designen. Som ni säkert ser så gjorde jag bakgrunden så den matchar min bloggbakgrund samt jag ändrade sidhuvudet till en bild jag själv gjort. Tog även bort alla gamla tweets och twittrade en liten sak, så har bara ett tweet men det kommer antagligen bli lite fler. Alla som vill kan ju följa mig, har dock inte bestämt mig för om jag ska twittra på svenska eller engelska än, vad tycker ni?

Linnea de Moí

Snabb fråga, ser att du också lånat en bloggmall som adaras gjort, men hur får man bort hjärtat där nere, ser att du har en fladdermus likande där! Så hur byter man? :3

2013-06-15 / 18:15:23
URL: http://vampirefreaky.blogg.se/
julia

fin blogg :)

2013-06-18 / 00:47:00
URL: http://juliasvelander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback