Sms.

Är det bara jag som verkligen får ångest när någon jag verkligen bryr mig om inte skriver med mig? Jag mår riktigt dåligt och går runt med en jävla klump i magen hela tiden när personen jag vill smsa med inte svarar mig, när hen helt plötsligt slutar svara, när hen inte svarar på något man verkligen vill att hen svarar på eller när hen inte skickar smilies. Känns bara som personen är sur på en och att man gjort något fel, det är iallafall så jag känner. Mår riktigt jävla dåligt... Dessutom blir jag mycket ledsen om jag skickar något som verkligen kommer från hjärtat och inte får något svar, eller när jag skickar ett "godmorgon" eller "godnatt"-sms och inte får något svar, speciellt när det gäller godnattsmsen då jag sover sjukt dåligt när jag inte får svar på det. Men värst är det när man smsar personen men aldrig får något svar, man kan skicka hur många sms som helst men får inga svar. Någon annan som känner liknande över detta?

Nanna

Jag känner helt klart likadannt , de har hänt ovanligt mkt nu senaste tiden :(

2013-06-06 / 12:54:44
URL: http://iwillbreathing.blogg.se
Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Det är ju bevisat att man inte kan tänka logiskt och känslosamt samtidigt. Så när känslorna tar över för någon man gillar, som vän eller mer så mår man dåligt fastän man känner att det inte känns helt vettigt.

Föresten, gillar du utseendet till min nya blogg?

2013-06-06 / 14:09:33
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Kajsa

Oh herregud ja!
Jag sms:ar med en kille några mil bort som jag små gillar, och han små gillar mig..
Förut sms:ade vi 24/7 men nu ignorerar han typ mina sms av ingen anledning.. :-s
Han svarade först idag då min kompis tog min mobil och skrev : Hej babe jag älskar dig.. Känns jobbigt för då har han ju sett dom andra sms:en men inte brytt sig..

2013-06-07 / 00:58:39
URL: http://CyberCupcake.devote.se
Evelina - flickan från Winland

Sjukt jobbigt och jag får samma känsla som dig hela tiden.. Oftast blir jag jätteirriterad då och så börjar jag bråka med personen, har blivit extremt lättretlig på sistone. :s

2013-06-07 / 10:27:38
URL: http://unholyconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback