Kompletterar religionen.

Så här tillbringar jag min onsdagskväll innan sveriges nationaldag, vilken jag kommer tillbringa på körskolan. Har höjt mig i nästan alla ämnen jag kunnat höja mig i nu sista terminen i nian, känns helt sjukt att det snart är över. Snart kommer jag inte gå till den osköna bussen varje morgon, snart kommer jag inte gå runt i den tråkiga skolbyggnaden, snart kommer jag inte gå i samma klass som alla de jag gått med sedan jag var tolv år gammal och ja, snart kommer jag aldrig mer betygsättas av lärarna jag numera känner. Känns både fantastiskt och konstigt, kontastiskt! Men har arbetat hårt för mina betyg som ni nog kommer få se när jag får dom den fjortonde juni, så ni får se vad jag kämpat för denna termin. Men nu ska jag fortsätta att komplettera min uppsatts som kommer ge mig A i religion men tänkte först berätta att allt känns mycket bättre nu och idag har jag och Danne dessutom varit tillsammans i hela sju månader och fler ska det bli, känns som jag känt honom hela livet även om jag inte känt honom fullt så länge. Känner äkta kärlek för min älskade Daniel!

Daniella Caspian

Gillar du smycken? :love:

Tävla om ett superfint armband och halsband här: http://wolfwhisper.blogg.se/2013/june/forsta-tavlingen-2.html#comment

2013-06-06 / 14:48:41
URL: http://wolfwhisper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback