Vem är hon...

Det är mig det är fel på. Det är rätt att jag lider. Nästa gång jag försöker ta livet av mig ska jag inte vara så jävla feg och tveka, nästa gång måste jag göra det. För annars får jag slängt i ansiktet att jag är en liten patetisk fjortis som skryter om att jag mår dåligt och att allt jag gör bara provocerar. Det fick jag slängt i ansiktet idag. Roligt att vakna, tänka att denna dag kanske kommer bli snäppet bättre eftersom jag känner mig friskare samt det är min och Dannes månadsdag.. Men vad hände? Jag får ett facebook meddelande från en brud som skriver att jag bara provocerar, att jag är en fjortis, att hon och hennes vänner läst allt jag skrivit med en person på facebook mm. Men det som gjorde ondast av det hon skrev var ”Du får skylla dig själv för hur du mår”. Jag antar att jag får det… Hon känner inte ens mig. Hon har träffat mig två gånger och då har vi knappt sagt ett ord till varann? Så vem är hon att säga vad jag är och inte är? Vad jag gör och inte gör? Hur kan hon få mig att må så dåligt, hur kan hon tro att hon kan säga och skriva vad som helst, hon känner ju för fan inte ens mig? Hon vet mitt namn… Hon vet inte hur jag är… Hon vet knappt vem jag är… Och hon vet minst av vad jag gått igenom… För mycket av det jag gått igenom vet ingen… Det mesta vet bara jag, inte ens dom som står mig närmast vet allt, varför? Jo, för jag vet att jag kan aldrig vara säker på att allt hålls mellan mig och en person, så varför berätta då? Även om jag litar på en person så kan jag inte berätta allt. Så hur kan hon påstå att jag förtjänar hur jag mår? För jag vet att jag inte gör det. Jag förtjänar inte skiten. Speciellt inte den som kommer från en idiot som henne som påstår att hon vet. När hon egentligen inte vet ett skit. Så TATA på dig med din jävla idiot.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback