Q/A - Kärlek och Sex.

Dagen i ära ska jag svara på lite frågor angående det självklara ämnet kärlek, främst förhållande frågor, samt ett antal frågor inom det ”förbjudna” ämnet inom bloggvärlden; sex. Varför säger jag att det är förbjudet då? Jo, för det är väldigt få bloggare som ens vågar erkänna att de inte är oskulder mm. när de får frågan i t.ex. en frågestund. De flesta frågorna är riktade mot just den som inte är oskuld. Nu kör vi.

Vad har du för läggning? Svar; Jag är bisexuell, alltså jag tänder både på killar och tjejer.

Vilken är din civilstatus? Svar; I ett förhållande med världens bästa pojkvän.

Hur många har du varit tillsammans med? Svar; Har två ex och sen är jag som sagt i ett förhållande.

Är du kär? Svar; Kär? Döförälskad om jag får säga det själv.

Vill du gifta dig? Svar; Ja, i framtiden någon gång.

Menar du det när du säger att du älskar någon? Svar; Menar det med hela mitt hjärta.

Vem älskar du? Svar; Daniel

När fick du din första kyss? Svar; Kommer knappt ihåg, slutet av 7an – början av 8an?!

Bästa kyssen du fått? Svar, Typ… andra/tredje kyssen med Danne eller när Danne gav mig en överraskande hård kyss nu i helgen.

Är du oskuld? Svar; Nej.

När förlorade du den? Svar; För snart ett år sedan.

Använder du dig av preventivmedel? Svar; Jupp, p-piller.

När hade du senast sex? Svar; Söndags.

Hur ofta har du sex? Svar; Jag berättar mycket, men när jag har och inte har sex håller jag gärna inom mitt förhållande.

Har du någon gång haft sex med någon av samma kön? Svar; Nej.

Vilket är skönast, med eller utan kondom? Svar; Hmm… Utan I think?!

Har du någon gång haft sex med någon annan i rummet? Svar; Jupp.

Skönaste ställningen? Svar; My little secret (och Dannes såklart).

Pinsammaste som hänt dig under sex? Svar; För pinsamt för att berätta här i bloggen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback