100 frågor och svar.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Carolina, Carro och Lina.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Mitt ansikte.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag är sjukt känslig, både fysiskt och psykiskt.

4. Detta är jag rädd för:
Döden, framtiden, ovisshet, lastbilar, skåpbilar, höjd och mörker.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, ett gott skratt och mat.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Äta kaviar, dricka ketchup eller hjula.

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med min pojkvän, sova och äta chips.

8. Detta vill jag göra just nu:
Äta chips, sova och hålla om min älskling.

9. Bästa känslan:
Att vara kär, älskar den pirrande, lyckliga känslan när man är det.

10. Värsta känslan:
Att vara så ledsen att man blir arg, eller tvärt om.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Omtänksam, lyssnare, rolig, gullig, romantisk, snäll och galen.

12. Är jag kär just nu?
Jupp.

13. Jag vill gifta mig:
Ja, har alltid varit något jag velat, har bara sagt nej förr för det kändes dumt att jag drömmer om mitt framtida bröllop.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Krama alla i Black Veil Brides, gifta mig, adoptera en korean och lära mig äta med pinnar.

15. Min käraste ägodel:
Holy shit! Måste nog säga datorn - sorry iPhonis...

16. Något jag vill ha i present:
En Canon EOS 600D.

17. Detta har jag på mig just nu:
Mörka jeans, rutig skjorta och min tubhalsduk med dödskallar på.

18. Favoritkläder:
Leggings, linnen, skjortor, basebolltröjor och jeans.

19. Favorit djur:
Katt, hund och hamster.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Hårdrock, screamo, emo, country och vanlig rock n' roll.

21. Favoritlåt just nu:
 

22. Roligaste ämne i skolan:
Bild och träslöjd, jag är en skapande person.

23. Tråkigaste ämne i skolan:
Tyska.

24. En bok jag gillar:
Harry Potter-böckerna, Simon & Sofie och Fråga Alice.

25. En film jag älskar:
Troja, The Avengers, Sagan om Ringen-trillogin, The Hobbit och Älska mig.

26. Favorit tv-program?
The Walking Dead, Merlin, Game of Thrones och Blue Mountain State.

27. Favoritdoft:
Nytt gummidäck, bensin, potatisgratängslukt och sour cream-chipslukt.

28. Detta äter jag gärna:
Potatisgratäng och lasange.

29. Dricker helst:
Fruktsoda.

30. Favoritgodis:
Choklad, frukt och chips.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Nya Zeeland, Australien, Ungern och Grekland.

32. Färg på mina ögon:
Blågröna, men mest gröna.

33. Min längd:
167,5 cm.

34. Jag tror på:
Kärlek vid första ögonkastet och föralltid.

35. Jag spelar:
Bas och spelade handboll.

36. Person jag beundrar:
Min NO lärare Jonas för alla hans tatueringar.

37. Så här bor jag:
På en U formad, röd gård mitt ute i ingenstans, det är ett under att jag har kontakt med civilisationen.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Vet inte, vet bara att jag lyckades döda en kaktus på någon månad för något år sedan.

39. Det här tänder mig:
Hehe det har bara Danne nytta av att veta.

40. Det här gör mig avtänd:
När folk skämtar om bajs...

41. Favoritfärg:
Svart, grå, röd, rosa, blå och ljusare grön.

42. Favoritcitat:
"If you want to dress lika a giraffe and go to school everyday and that makes you happy, then do it"
    - Andy Biersack.
"You know what 'normal' is? A setting on a waching machine. No one wants to be that."
    - Ashley Purdy.

43. En hemlighet jag vet:
Att jag faktiskt kan hålla hemligheter?!

44. Bästa present jag fått:
halsbandet, armbandet och ringen jag fick av Danne och min "Tröjan Du Hatar" t-shirt som jag fick av mamma.

45. Senast köpta skiva:
Don't know.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina kindben, mina ögon, mina läppar och mitt hår.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Att jag är så jävla smal.

48. Udda förmåga/egenskap:
Eh... Är det udda att kunna skjuta med både vänster och höger hand i handboll?!

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En katt! Eller en ko om jag fick bo i Indien.

50. Vad lyssnar du på just nu?
Min dators fläkt.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Har gått i skolan, varit awesome domare i Volleyboll och jag ska skriva klart min analys som skulle varit klar för en vecka sedan - ooops.

52. Var är dina föräldrar födda?
Äh... Ska jag veta sånt?!

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
APB reloaded.

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Thai-, sushi- och kinaresturanger.

55. När badade du i en pool senast?
Sist vi hade simning på idrotten och jag inte hade problem med tårna.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Hehe ja, just nu.

57. Hur många barn vill du ha?
Två, en pojke och en flicka, och då ska dom vara tvillingar.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Opera.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nee, för jag får inte rösta än och valet är året innan jag fyller 18 så får inte rösta när jag fyller 18 heller.

60. Vad har du för TV-kanaler?
Inga, har inte tv.... Nee skoja, många.

61. Har du åkt moped någon gång?
Jupp.

62. Har du busringt någon gång?
Hehe aa.

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nee.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Absolut inte!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Haha Tyskland.

66. Har du en egen trädgård?
Nä, men min familj har.

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Holy shit, I don't know?!

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Kan inte ens nationalsången - oops.

69. Badkar eller duschkabin?
Badkabin eller duschkar!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
A good day to Die Hard.

71. Favoritpizza?
En med massa pommes och vitlökssås på!

72. Chips eller popcorn?
Chiiiips.

73. Vilken färg på läppstift använder du?
När jag väl använder läppstift så använder jag en röd nyans.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Wait whuut?! o.O

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nee, och tror inte jag skulle vilja vara med i det heller, jag är inte precis någon skönhet.

76. Apelsin- eller äppeljuice?
ÄPPEL!!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Danne vi åt hamburgare och pommes - ajabaja Carro som ska vara vegetarian!

78. Favoritchoklad?
Nougat ^^

79. När röstade du senast?
Vet inte.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
I somras hemma hos farmor kan jag tro.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Vet inte, jag kanske är så dålig att jag aldrig vunnit något alls?!

82. Är du bra på matlagning?
Jadå, bäst, fråga Danne! (Rättning; jag spränger halva köket när jag ska värma en panpizza).

83. Klarar du att tanka själv?
JA! Eller jag vet inte.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv.
Nee, tror inte de.

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nee.

87. Vad var det senaste du handlade?
Köpte en bulle med smör och ost idag innan bilden.

88. Har du kräkts offentligt:
Ja, och det sög.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Hitta den sanna kärleken.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jupp, för jag föll för Danne vid första ögonkastet and guess what?! Nu är han min underbara pojkvän.

91. Har du ringt något betalnummer:
Jupp.

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Beror på hur det tog slut och ifall man kan förlåta personen om det var ett dåligt slut. Dock är jag inte vän med idioter så jag är inte vän med mina ex, försökte vara det med ett av dom men han visade sig vara en jävla idiot så jag klarade inte av det.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
I lördags.

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Vet inte, kommer inte ihåg så mycket (inget) från den tiden.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Noooothing.

96. Vad har du i din väska:
Har alltid mobilladdare, hörlurar, pennskrin och skrivblock.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Skickar eller säger "Godnatt, puss, jag älskar dig" till Danne.

98. Vad är du tacksam för idag:
Att Danne precis ringde mig på skype och att han sa att jag är söt hihi.

99. Var hittade du den här listan:
På den HÄR bloggen.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
ALLA! Bara för att jag är en snäll person.

Matilda och Selma

Veckans blogg är utvald, kolla om det var du som vann och var med igen! :) http://equestrians.webblogg.se/2013/february/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

2013-02-25 / 20:39:01
URL: http://equestrians.webblogg.se/
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

roliga frågor, och svar!
kan inte heller äta kaviar.. haha! :)

2013-02-25 / 21:07:50
URL: http://tjejenida.blogg.se
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- eller hur, så otroligt gott!! :D
hahaha ;)

2013-02-25 / 21:16:21
URL: http://tjejenida.blogg.se
Maja

Vet inte varför men blev sjukt glad av att du kommentera på min blogg, hihu, du gjorde min kväll! :D
Oh du är galet snygg, AVIS.

2013-02-25 / 21:36:29
URL: http://dallenalle.bloggagratis.se
Nathalie

Såg att det var du som vann addiehero's tävling, grattis! :)
Kram snoorf'

2013-02-25 / 22:09:29
URL: http://snoorf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback