34 frågor och 34 svar.

Hittade denna finfina lista hos Vira så tänkte svara på frågorna, mest för att jag inte har så mycket annat att blogga om atm.
 
1. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?5:00.
2. Hur många resväskor äger du? Inga (tro det eller ej)
3. Vilken var den senaste filmen du såg?Ehm... Kommer faktiskt inte ihåg.
4. Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Black Veil Brides, vad annars?!
5. Vad åt du till middag senast? Pannkakor med vegetarisk bacon (svamp typ) och sylt.
6. Kan du vissla? Nä *sadface*
7. Tittade du på tecknat när du var liten? Liten?! Trodde att alla under 32,6 fortfarande kollade på sånt?!
8. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Vet inte om det närmaste är Nova Lund, Emporia eller Burlöv Center.
9. Hur många syskon har du? Tre, en helsyrra (Amanda) och två halvsyskon (Dennis och Carola).
10. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6.
11. Pratar du några andra språk? Engelska och tyska.
12. Diskar du din egen disk? Nä, det gör mamma. För jag är lat.
13. Har du gråtit offentligt? Juppsiduppsi.
14. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ofc.
15. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nee, tror faktiskt det var jag som bjöd ut Danne första gången?!
16. Vad har du med dig in på bion? En fet godispåse och en två liters fanta exotic.
17. Vad har du för väder? Soliiiit.
18. Har du en blogg? Nä, vad får er att tro det?!
19. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har bara gått på gymnasiet i tre dagar (inte ens det).
20. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor, och såklart lojalitet.
21. Vilken är din favoritdrink? Fanta exotic for life!
22. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Under tre timmar.
23. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Som fan, bussen får 5:51 sen är jag inte hemma förrän runt 18:00-19:00.
24. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nee, cuz I'm a pro.
25. Vilken är din favoritfrukt? Är ananas en frukt?! Ananas.
26. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? No, no and... NO!
27. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17!!
28. Vad var det senaste du åt?Pannkakor.
29. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Har frågat dom, de vet inte, jag antar att en fisk sa det till dom.
30. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att jag inte orkar leva längre, men att det inte precis kan bli värre.
31. Tycker du om att krama folk? Nä, är ingen kramgo människa.
32. Äger du en digitalkamera? Jao!
33. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Blir ofta jämförd med Amanda Jensen och Julia (Candie.blogg.se)
34. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet inte, antagligen typ... Carl, Daniel eller Lars-Åke.

Mel Moonchild - British at Heart.

Oh my god vilka långa dagar du har. D:
Jag behöver typ minst 5 timmar för att fungera, minst 7 timmar för att inte gå omkring med huvudvärk hela dagen.
Och jag kollade faktiskt inte på tecknat när jag var liten. D:

2013-08-21 / 12:28:56
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/
Annika

Denna lista snor jag ;D

2013-08-21 / 14:29:58
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Bona Dea

Snor den jag!

SOver du bara under 3 timmar? :o

2013-08-21 / 15:05:48
URL: http://faunabonadea.blogspot.se/
Anonym

Du är faktiskt jätte lik Amanda Jenssen!:-)Själv har jag aldrig blivit jämförd med någon fast alla har typ 6st look alikes! :D

2013-08-21 / 18:02:37
Meia

Vad många frågor, får jag låna dem med en länk till dig? :)

2013-08-27 / 07:07:51
URL: http://meialindholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback